Jūsų automobilis, važiuodamas Kauno gatvėmis, „riaumoja“ vis garsiau ir garsiau, kad net praeiviai į jį atsisuka? Tuomet neverta laukti, jog jis kažkada pagaliau užtils pats, nes tokiu atveju yra būtinas duslintuvų remontas Kaune. Kodėl BŪTINAS, o ne rekomenduojamas? Garsas dar nėra pats blogiausias dalykas, kuomet važinėjama nesuremontuotu duslintuvu. Svarbiausias argumentas, dėl ko duslintuvas bei visa išmetimo sistema privalo būti tvarkinga – automobiliu važiuojančių žmonių sveikata. Mat kai kuriais jo nesandarumo atvejais išmetimo dujos gali patekti į automobilio saloną ir keleiviai bus priversti kvėpuoti ypatingai užterštu oru, kuriuo ilgesnėje kelionėje net galima apsinuodyti. Mat duslintuvas atlieka išmetimo dujų pašalinimą iš variklio, tad, jeigu yra nesandari kažkuri išmetimo sistemos dalis, tos dujos patenka ne ten, kur turėtų. Paskaičiuota, jog 1300-1600 cm/3 vidutinio litražo vidaus degimo variklis per darbo valandą gali išskirti maždaug 150 m/3 deginių, kurios labiausiai kenkia aplinkai bei žmonėms. Pravažiavus maždaug 100 tūkstančių kilometrų yra būtinas katalizatoriaus keitimas. Tai neatlikus ne tik kenkiama ekologijai, bet ir pačiam automobilio veikimui. Duslintuvų remontas visuomet reikalingas, jei nebetinkamai veikia viena kažkuri ar net kelios išmetimo sistemos detalės. Šią sistemą sudaro: duslintuvas; išmetimo kolektorius; dyzeliniuose automobiliuose – suodžių smulkiųjų dalelių filtras; katalizatorius ir kt. Duslintuvas gali būti keičiamas nauju ar tiesiog, kai nustatoma gedimų priežastis ir objektas, virinamas senasis. Dažniausiai duslintuvo prakiurimo priežastis yra korozija, nes ši automobilio dalis yra labiausiai veikiama drėgmės, žiemą jam ypatingai kenkia ant apledėjusių kelių pilama druska. Todėl duslintuvas gali rūdyti iš išorės. Viduje ši detalė gali rūdyti dėl jame nuolat besikaupiančio kondensato. Dar viena priežastis, dėl ko gali būti reikalingas duslintuvų remontas, yra vibracija. Jei susidėvėjo tik menka jo dalis (vamzdžiai, bakelis ar tvirtinimo atramos), tuomet yra galimybė suvirinti, tačiau tai turi būti atliekama itin atidžiai ir kokybiškai, kad neliktų nesandari nė mažiausia skylutė. Taip pat gali būti keičiama labiausiai susidėvėjusi duslintuvo dalis, o ne visas duslintuvas. Dažniausiai pažeidžiama duslintuvo dalis yra lanksčioji mova.
Duslintuvų remonto Kaune, mūsų servise, metu, profesionaliai nustačius gedimų priežastis, gali būti atliekamas:
- Duslintuvo virinimas arba keitimas;
- Vidurinės dalies keitimas;
- Galinio bakelio keitimas;
- Kolektoriaus ar tarpinės keitimas;
- Katalizatoriaus keitimas;
- Lanksčiosios movos keitimas.
- Dpf keitimas salinimas ir programavimas pas partnerius